Audi RS7 – za wylądem podążają osiągi.
Pod maską Audi RS7 znajduje się czterolitrowe V8 o mocy 600 KM i momencie obrotowym 800 Nm. Te cyferki przeskakują na wszystkie koła i pozwalają na wykonanie sprintu do setki w czasie 3,6 s i rozpędzają auto dopóki na prędkościomierzu nie pojawi się liczba 305. Napęd zwykle rozdzielany jest między osie w proporcji 40:60, ale w razie potrzeby na przednią oś może trafić nawet 70 proc. mocy, a na tylną – maksymalnie 85 proc. Swoją stylizacją RS7 nawiązuje do konceptu świetnie ocenianego konceptu e-tron GT, choć odnoszę wrażenie, że jest od niego jeszcze bardziej krzykliwe. I zasadniczo takie ma być. Wielki czarny grill o wzorze plastra miodu, czarne wypełnienie reflektorów, poszerzone o 40 mm nadwozie, ogromne, owalne końcówki wydechów – to znaki rozpoznawcze RS7 dla tych, którzy przegapią wielkie wloty w przednim zderzaku.
Opinie
Aktualnie nie ma opini o tym samochodzie