- Informacje dotyczące najmu
- Ubezpieczenie oraz opłaty
Wynajem Audi RS6
Wygoda, szybkość, świeżość oraz unikalne elementy, tym właśnie charakteryzuję się nowe Audi RS6. Chcesz zobaczyć jak sprawuję się to wyjątkowe auto? Sprawdź ofertę na wynajem Audi RS6 poniżej!
Specyfikacja - Audi RS6
600 KM
800 Nm
5
5
Kolor lakieruNavarra Blue
Skrzynia biegówAutomatyczna
Przyśpieszenie3,6 s - 100 km/h
Rodzaj paliwaBenzyna
Maksymalna prędkość280 km/h
Rok produkcji2021
Pojemność silnika4.0 l
NapędAWD
Dostępność - Audi RS6
Audi RS6 – bestia z nadwoziem kombi
Jednostka napędowa 4.0 TFSI V8 montowana w nowym Audi RS6 rozwija 600 KM mocy oraz moment obrotowy 800 Nm dostępny w wysokim zakresie od 2100 do 4500 obr./min. Dzięki temu sprint do 100 km/h zajmuje tylko 3,6 sekundy. Audi RS6 standardowo wyposażono w adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne. Wysokość i twardość zawieszenia można regulować. Ma też automatyczną regulację poziomu oraz jest o 20 mm niżej zawieszone niż nadwozie standardowego A6. Szeroki zakres możliwości regulacji ma zwiększyć również komfort jazdy. Ogromna moc w połączeniu z doskonałym sportowym układem kierowniczym, czyni ten samochód niezwykle precyzyjnym i zwinnym. Dzięki temu jest on wręcz perfekcyjny do jazdy w każdych warunkach. Czy ten krótki wstęp przekonał Cię na wynajem Audi RS6? Jeżeli nie, doczytaj pozostałość i sprawdź pełną specyfikację naszej perełki!
Audi RS6 – prowadzenie
Audi RS6 korzysta ze stałego napędu 4×4, który w skrajnych warunkach wysyła do 70% dostępnych niutonometrów na przednie koła i do 85% na tył. Co istotne, jest on bardzo precyzyjny i zapewnia doskonałą trakcję w różnych warunkach pogodowych. Stabilność jazdy na wprost również jest imponująca, a przechyły w zakrętach, choć wyczuwalne są przez Audi RS6 w pełni kontrolowane. Największą zaletą nowego superkombi okazuje się znakomita przyczepność przedniej osi. To właśnie wokół niej rozgrywa się cała akcja na drodze. Jest w bardzo precyzyjny na zakrętach, lecz zarówno nieziemsko przyczepny na prostym odcinku, na których chcemy wykonać „sprint”. Czy to z włączonym, zresztą świetnie skalibrowanym ESP, czy z dezaktywowanym w skręcie pozostaje niemal nie czuła na zmiany obciążenia czy próby wytrącenia z równowagi. Asfaltu trzyma się kurczowo, wzbudzając ogromne zaufanie.